• (Android) Hungry Dragon οι κωδικοί αυξάνουν τα χρήματα

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hungry Dragon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hungry Dragon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ οι κωδικοί αυξάνουν τα χρήματα ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hungry Dragon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ενημέρωση: υπέβαλαν ένα αίτημα και απάντησαν χωρίς καμία βοήθεια. Μου έδωσε βασικές οδηγίες που έχω ήδη κάνει, (κλείσιμο εφαρμογών στο παρασκήνιο, χρήση wifi) Στη συνέχεια, μου είπε εάν τίποτα από αυτά δεν λειτουργεί ότι είναι πέρα από τον έλεγχό τους. Κατά τη γνώμη μου, αυτή είναι τρομερή υποστήριξη πελατών. Αγοράστηκε την πλήρη έκδοση, δεν θα συνδεθεί στην ηλεκτρονική κοινότητα. Μου άρεσε το παιχνίδι, αλλά τίποτα δεν θα σώσει, δεν μπορώ να κρατήσω τα νομίσματα ή τους πολύτιμους λίθους μου. Πολύ επιβαρυντικό.

    ... φυσικά ομως μπορείτε να εγκαταστήσετε απλά το .apk., αν δε βρείτε ... Απο την άλλη το Hungry Dragon, για ένα διάστημα είναι αρκετά

    Το λατρεύω είναι τέλειο παιχνίδι το παιζο όταν βαριέμαι και όταν δεν βαριέμαι


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :